سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه شرینک کابینی نادی پک مدل NPS 80 رنگ سفید

دستگاه شرینک کابینی نادی پک مدل NPS 80 رنگ سفید

 

خرید دستگاه ترازوی قلابدار دیجیتال

دستگاه شرینک کابینی نادی پک مدل NPS 80 رنگ سفید

 

دستگاه شرینک کابینی نادی پک مدل NPS 80 محصولی داخلی است. دستگاهی برای بسته بندی انواع و اقسام مواد غذایی و دارویی و بهداشتی که می تواند در هر واحد صنعتی و کارخانه ای به کار گرفته شود. دستگاه شرینک کابینی نادی پک مدل NPS 80 به گونه ای ساخته شده است که نیازی به اپراتور متخصص ندارد و هر کس می تواند به سادگی از این دستگاه استفاده کند. در قیاس با کیفیتی که این محصول دارد، و توجه به اینکه تولید شرکتی ایرانی است، می توان آن را تحسین کرد. این دستگاه بسته بندی از موتوری با قدرت 3 تا 3.5 کیلووات برخوردار است که در واحد اسب بخار به 4.6 تغییر می کند. استفاده از برق تک فاز با ولتاژ 50 تا 60 هرتز از آن دستگاهی کم مصرف ساخته است. ابعاد دستگاه 126×72×114 سانتیمتر است و 127 کیلوگرم هم وزن دارد. که البته چرخ دار بودنش، جابجایی و حرکت دادنش را آسان کرده است. دستگاه شرینک کابینی نادی پک مدل NPS 80 می تواند در هر ساعت بین 300 تا 450 بسته را بسته بندی کند. این اندازه از بازدهی می تواند آن را به راحتی در خط تولید کارخانه ای جا دهد. اتاقک بسته بندی این دستگاه شرینک اجازه بسته بندی تا حداکثر ارتفاع 20 سانتیمتر را می دهد. در عین حال عرض رول می تواند به 50 سانتیمتر هم برسد. رنگ الکترواستاتیک و ضدضربه شرینک کابینی نادی پک از فرسوده شدن زودهنگامش جلوگیری می کند.

 

دستگاه دوخت پلاستیک نایلون 10 سانتی یاتونگ

 

مزایا و قابلیت های شرینک کابینی نادی پک همین جا تمام نمی شود. این دستگاه دارای 6 برنامه کاری است که کاربر می تواند هر یک از آنها را به نسبت نوع کار و بسته بندی انتخاب کند. در اتاقک به صورت مگنتی ساخته شده است و به صورت خودکار بسته می شود. دوخت سرامیکی و امکان پرفراژ کردن شرینک از انواع دوخت در دستگاه شرینک کابینی نادی پک است. حتی می توان ارتفاع دستگاه را نیز به نسبت قد کاربران تنظیم کرد. در نهایت قابلیت استفاده از فیلم های PVC و POF شرینک بر نکات برجسته و اشاره کردنی این محصول باکیفیت و درجه یک می افزاید. برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید تا ضمن اطلاع از آخرین قیمت، راهنمای خرید دستگاه شرینک کابینی شما باشیم. 

  • حداکثر طول و عرض بسته بندی: 45 در 35 سانتی متر
  • حداکثر ارتفاع بسته بندی : 25 سانتی متر
  • جنس سلفون بسته بندی : pvc-pof-pp
  • سیستم کنترل دستگاه: تمام دیجیتال
  • توان مصرفی : 2000w

دستگاه دوخت پلاستیک جهت درب دوزی کیسه های پلاستیک 

کاربرد:
دستگاه شرینک پک (شرینگ پک) جهت بسته بندی با لفاف فیلم سلفون به دور کالا یا محصول مورد استفاده می گیرد. در این روش بسته بندی ، پلاستیک سلفون به صورت وکیوم به دور کالا بسته بندی می گردد. 
جهت بسته بندی انواع جعبه-کارتن-کتاب و مجلات-بسته بندی ظروف یکبار مصرف مواد غذایی-قطعات و ... کاربرد دارد .
نمونه های این بسته بندی را می توان در بسته بندی جعبه شیرینی و شکلات، چای و.. دید